Stilleben i trädgården № 2

Stolar stolar stolar…Köpte på rea ett bord och 4 stolar i järn. Jag tänkte faktiskt ha dem ute i vinter. De får bli rostiga, det gör inget.Den andra solstolen köpte jag på loppis för 5 pengar, den hållar absolut ingenting och är ett “Rör ej” stilleben. Min blom-låda “Casa De Flores” har blommat otroligt fint i sommar med eldröd krasse. Och slutligen några 2 härliga föremål som får stå framme för att de bara är så otroligt fina i sin enkelhet.

2010-08-20 030 en plats i solen

Metallstolar My house is made of flowers

gammal hink roooostigt

"le jardin"

9 kommentarer

Anonym sa...

beautiful photos!
Kisses and nice weekend.

Sophia Callmer sa...

Fina stolar, bra med något som kan tåla att stå ute och bli vackert av det.
Härlig krasselåda!

Saila sa...

Hej! Sinulta saamani silkkikukat (=atlasblomma) kukkivat vieläkin ihanasti, minun kukissa on sama väri, bongasin ne blogisi kuvasta!

Anonym sa...

Jättefina foton på allt det vackra du har omkring dig. Vackra blommor och gamla slitna saker är verkligen en njutning för ögat.
Ha en fin Söndag !
/Marie

Gunilla sa...

Visst är det roligt att ha olika dekorationer i trädgården och ännu bättre om de kan stå ute på vintern.

Min rhododendron blommar normalt på försommaren, men det kommer några få blommor nu på hösten ochså.
Fotot är taget idag.

Ha en fin början på veckan.
Ha det gott
Gunilla

Ruben sa...

Vilken kreativitet!!! Mycket imponerad!
Ha det gott!
/Ruben

Lotta sa...

Snygga saker! Jag gillar verkligen din rör-ej stol och de enkla föremålen som bara ska visa hur vackra de är - ljuvliga!!
Ha en bra vecka.

Isas Trädgård sa...

Stolarna kommer bara att bli vackrare och vackrare när de får naturlig patina av utelivet !
Blir inspirerad att göra rör-ej-stilleben lite varstans i trädgården efter dina inlägg !
Ha det så gott !
Kram/Isa

Stina sa...

Vilka fynd! Den där järngruppen hade jag också velat hitta på rea! Supersnygg nu och kommer bli ännu snyggare med tiden!

Kram,
S.