Jag har gjort ett fynd!


I Jeppo hittade jag denna helt underbara mossklädda bräda. Den låg undangömd, och har säkert legat där i 10-tals år...tills jag hittade den :) Jag vet inte ännu vad jag ska ha den till. Jag har dock en vision att ha den vid vedlidret...kanske som en hylla med stöd av konsoler. Jag måste kanske bygga in den på ett par nyare brädor, den håller säkert inte värst bra. Men tanken är att det ska se mycket gammalt ut. Kanske det kan ligga några terrakotta krukor på den, eller gamla verktyg...vi får se!

.

4 kommentarer

Anonym sa...

Hej! Vad roligt att höra av dig igen:) Härligt att du antog utmaningen! Jag skall försöka få ihop en lista på mina favoritbloggar - alldeles endera dagen nu ;)...det är väl ok om jag länkar dig? Sköt om dig,er... och vila ut! Det kommer nya somrar! Men gå inte helt i ide! Hehe.
Kram Maggi.

Annika Christensen sa...

Ett mycket bra fynd du har gjort.
Sådant som jag också skulle kunnat släpat hem.
Vad sa mannen?
Han är kanske van eller.

Jag gillar också rostiga saker.
Ha det gott
Annika

♥Min Eden♥ sa...

Som svar på frågan annika...vad min man sade om mossiga-brädan :)
Jag tro han har slutat att förvånas faktiskt, för han har inte kommenterat den alls...(han tyckte väl antagligen inte att den var värd ens en kommentar :)
Kram Nina

Nicole sa...

Jättefin! Och roligt att hitta till din härliga blogg!
Jag tror nog att jag ska anta utmaningen, men det kan ta ett tag innan jag hinner...